ZGŁOŚ UDZIAŁ!
Skorzystaj z promocyjnej ceny
22-23 WRZEŚNIA 2022
STACJONARNIE lub ONLINE

Łukasz Bańkowski

Senior Enterprise Manager.

Ekspert z ponad 10-letnim stażem w branży nowych technologii i mediów. W Adform, dostawcy niezależnej platformy do nowoczesnego marketingu, odpowiada za rozwój biznesu oferując narzędzia służące osiaganiuu lepszej wydajności i przejrzystości prowadzonych działań w Internecie. Wcześniej pracował jako kierownik projektów online na Wyborcza.pl. Absolwent wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Regularnie prezentuje na konferencjach i publikuje w mediach branżowych, m.in. IAB Forum, Retail Challange, Screen Lovers, Online Marketing, Media i Marketing Polska.

PRELEKCJA 5

 
Obszar: Programmatic
Ale w sumie ile to kosztuje - jak dobrać platformę programmatic w zależności od budżetu reklamowego?

Zagadnienia: Według danych eMarketera globalne wydatki na programmatic buying wzrosły w 2021 roku o 29%. Prognozy na kolejne lata zakładają dalszy wzrost budżetów na ten model zakupu: odpowiednio 19% w 2022 r. i 16% w 2023 r.

Zagadnienia szczegółowe:

  • Czy przy kampaniach programmatic istnieje próg wejścia?
  • Jak poprzez wykorzystanie programmatic buying w działaniach marketingowych lepiej zoptymalizować Twój budżet marketingowy bez względu na jego wielkość.
  • Jak zastosować typowe strategie zakupu kampanii reklamowych w powiązaniu z wielkością budżetu, celem kampanii i danymi jakie posiadasz.
  • Gdzie najkorzystniej się wyświetlić – Open market vs stała cena.
  • Jakie są trendy trendy w programmatic buying na najbliższe lata?
Tegoroczny Kongres Online Marketing to już kolejna, XXI. edycja wydarzenia, organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. Razem z ekspertami z branży od lat dzielimy się nowościami i przekazujemy tylko aktualne, interesujące treści, poparte praktyką. Udział w Kongresie to szansa zarówno dla reprezentantów małych firm, jak i osób tworzących działy marketingu w korporacjach. Naszym celem jest tworzenie komfortowej przestrzeni do zdobywania wiedzy niezależnie od stopnia zaawansowania uczestników oraz pozyskiwania kontaktów biznesowych.
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.

© Copyright 2022 Forum Media Polska