Skorzystaj z promocyjnej ceny
Łukasz Bańkowski
Senior Enterprise Manager.
Ekspert z ponad 10-letnim stażem w branży nowych technologii i mediów. W Adform, dostawcy niezależnej platformy do nowoczesnego marketingu, odpowiada za rozwój biznesu oferując narzędzia służące osiaganiuu lepszej wydajności i przejrzystości prowadzonych działań w Internecie. Wcześniej pracował jako kierownik projektów online na Wyborcza.pl. Absolwent wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Regularnie prezentuje na konferencjach i publikuje w mediach branżowych, m.in. IAB Forum, Retail Challange, Screen Lovers, Online Marketing, Media i Marketing Polska.
PRELEKCJA 5
Zagadnienia: Według danych eMarketera globalne wydatki na programmatic buying wzrosły w 2021 roku o 29%. Prognozy na kolejne lata zakładają dalszy wzrost budżetów na ten model zakupu: odpowiednio 19% w 2022 r. i 16% w 2023 r.
Zagadnienia szczegółowe:
- Czy przy kampaniach programmatic istnieje próg wejścia?
- Jak poprzez wykorzystanie programmatic buying w działaniach marketingowych lepiej zoptymalizować Twój budżet marketingowy bez względu na jego wielkość.
- Jak zastosować typowe strategie zakupu kampanii reklamowych w powiązaniu z wielkością budżetu, celem kampanii i danymi jakie posiadasz.
- Gdzie najkorzystniej się wyświetlić – Open market vs stała cena.
- Jakie są trendy trendy w programmatic buying na najbliższe lata?
Do tej pory we wszystkich edycjach Kongresu wzięło udział prawie 200 prelegentów i przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów.
© Copyright 2022 Forum Media Polska